Lubicie próbki?

No kto ich nie lubi, oszczedzaja nie tylko nasz porfel, ale w perspektywie również zwykle cerę czy sprzęty domowe.

Ostatnio mam okazję przetestować wiele próbek z różnych dziedzin od kosmetycznych po np środki piorące czy myjące.

Dzisiaj test kremu-koncentratu do rąk i paznokci firmy ANIDA - w wersji odmładzającej. 
Krem można bez problemu dostać w wiekszości aptek czy ostatnio również drogerii. Ma świetną cenę w stosunku do jakości. 

Moje przemyslenia po zurzyciu dwóch 10 ml próbek? 
Krem przedewszystkim pieknie pachnie za to napewno należy się plus. Plus również za szybkość wchłaniania. Ręce na dlugo pozostają nawilżanie, skóra gładka. 
Co do obietnicy producenta o wzmocnieniu paznokci, być może podczas dłuższego stosowania byłby zauważalny efekt ja takiego nie widziałam. 
Krem dostepny w różnych wariantach spokojnie może konkurować z o wiele droższymi.

Moja ocena 8/10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga